Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 02, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Większy budżet TTV. Jesienią dwie nowości i dłuższe serie

"Super rolnicy" to polska wersja brytyjskiego formatu "The Fast and Farmer(ish)" (fot. materiały prasowe)

TVN Warner Bros. Discovery zwiększa nakłady na jesienną ofertę kanału naziemnego TTV. W ramówce pojawią się dwie nowości, a część programów ma więcej odcinków niż wiosną.

– W TTV są sporo większe inwestycje niż w poprzednim sezonie – mówi Bogdan Czaja, group vice president – programming & operations w TVN Warner Bros. Discovery.

Pierwszym nowym programem będą "Super rolnicy" (w soboty o 22, od 2 września), czyli polska wersja brytyjskiego formatu "The Fast and Farmer(ish)". W programie wezmą udział drużyny złożone z duetów kierujących traktorami. Drużyny będą rywalizować w różnych konkurencjach. W roli prowadzącego widzowie zobaczą znanego z "Gogglebox. Przed telewizorem" czy "99 – Gra o wszystko" Konrada Mariańskiego.

Czytaj też: TVN Siedem bez codziennego serialu. "To trudne do udźwignięcia finansowo"

Druga nowość to "Kanapowczynie" (we wtorki o 22, od 12 września), czyli wersja programu "Kanapowcy", w której zamiast mężczyzn wystąpią kobiety.

Bogdan Czaja zapowiada, że część programów zostanie wydłużonych. – Wiosną sukces odniósł "Zakup w ciemno", który miał krótką serię. Na jesień szykujemy więcej odcinków – mówi Czaja.

"Zakup w ciemno" (40 zamiast 20 odcinków) oglądać będzie można od poniedziałku do czwartku o 20, od 4 września. Pierwszy sezon (od 1 marca do 4 kwietnia) gromadził średnio 283 tys. widzów, a produkcja poprawiła średni udział pasma, w którym była nadawana.

Będzie również więcej odcinków programu "Dobra robota" (od poniedziałku do czwartku o 18.05, od 4 września). Trzecia seria liczy ich 36, czyli trzy razy więcej niż druga. Bohaterami cyklu są szefowie lokalnych firm z różnych branż i ich pracownicy.

Czytaj też: Polsat pokazał kabareton z wulgaryzmami. "Nie odpowiadamy za program na żywo"

Kanał kontynuuje także program "Diabelnie boskie", w którym bierze udział część uczestniczek zdjętego z anteny cyklu "Królowe życia". Z kolei nowy sezon "Gogglebox. Przed telewizorem" wystartuje 28 sierpnia i będzie nadawany bez zmian w poniedziałki o 22.

– TTV miał trudny okres kilka miesięcy temu. Mam nadzieję, że to już jest za nami i jesień będzie udana – mówi Bogdan Czaja. – W TTV było kilka programów lokomotyw, które się skończyły, jak "Królowe życia". Trzeba było znaleźć nowe pomysły, które pociągną kanał. Wciąż hitem jest "Gogglebox" – opowiada Bogdan Czaja.

W pierwszym półroczu 2023 roku udział TTV w rynku w grupie ogólnej wyniósł 1,66 proc. (spadek z 1,84 proc. w pierwszym półroczu 2022 roku). W grupie komercyjnej 16-49 kanał zanotował spadek rok do roku z 2,95 proc. do 2,76 proc. (dane Nielsen Media).

Czytaj też: Hity jesiennych ramówek największych telewizji. Show Dody, "wyspa pokus" i program z autystykami

(KOZ, 02.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.